SCM music player

2014. szeptember 9., kedd

Interjú Timimmel:3

Nos ez az interjú már régebben 'be lett ígérve' de valahogy nem jött össze mostanáig:3
Remélem az a kis pöcsfej gólya abbahagyta a szórakozást-.-
És ilyen nincs*-* megint kihúzta azt a tetves routert-.-

Én: Mióta tetszik játszani kisasszony?:$
Timi: Azt hiszem 3-4 éve.
Én: Kik úgy bff, vagyis legjobb barátaid?*-*
Timi: Legjobbak: te, Ewi [Vanda] meg most lett Szani meg Betti
Én: Van valaki(k) akit(akiket) utálsz és ha igen, akkor ki(k) az(ok)?
Timi: Úgy nem vagyok senkivel haragban, de pár emberrel már volt nézeteltérésem...Nem tudom kik voltak, egyedül Lizára emlékszem, az volt állandóan a baja hogy hazugságokat írok róla meg kritizálta a külsőm meg ilyenek... de aztán beszóltam neki és elment...xd
Én: Mesélj magadról! Milyen is valójában a mi TimCsónk?
Timi: Huhh..Hát elég visszahúzódó típus vagyok, és nehezen barátkozom..De általában mindig jó fej vagyok mindenkivel, ameddig nem bunkózik..Nem vagyok az a kötekedős, úgy hogy ha belémkötnek akkor ott hagyom a picsába xd...Lehet hogy gyávaságnak tűnik, de inkább kerülöm a bajt...Ja és érzékeny  [...]
Én: Ki tetszik?/Kibe vagy szerelmes?:$
Timi: Ez most kérdés volt?xd... Téged szeretlek ki mást<3
Én: Mi tetszik ggd világában?
Timi: Hogy sok embert lehet megismerni:3
Én: Ha tehetnéd mit változtatnál a játékon?
Timi: A karaktereket hogy jobban lehessen öltöztetni mint IMVU-n meg a dc kellékeket, hogy ne legyen olyan uncsi...nem hiába ment el annyi ember...:s
Én: Ez most inkább a "játékon kívüli" énedre lesz ez a rész xd.
Timi: Oké xd
Én: Milyen zenéket szeretsz?
Timi: Minden félét meghallgatok, de mostanság k-popot és dupstepet, de rapet is meg néha rockot a hangulatomtól függ..:)
Én: Szereted az állatokat? Kedvenc állatod?
Timi:  Imádom őket:3 Állat barát vagyok*-* És nagyon imádom a kutyusokat*-*Nem hiába van egy kutyusom*-*
Én: Ennyi jutott eszembe köszi az interjút<3
Timi: nm:3

További olvasgatásra; KIHÍVÁSOK*---* ----->Timim blogja


Ez lenne az interjú...xd Szeretlek Timii*-*
By.:#Olii




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.