SCM music player

2014. szeptember 19., péntek

Interjú -----> Lucaaa

Na hát ez már a második interjúm Lucával xDD remélem ez bővebb lesz mint a másik :3

Én: Mióta játszol?
Luca: 3 éve másik karikon
Én: Melyik a legrégebbi karid?
Luca: .LadyLucy.
Én: Aztaa azt még nem is láttam*-* feljössz vele valamikor?*-* légyszííí*-*
Luca: felmenjek vele?:D
Én: majd xd Kik a legjobb barátaid?
Luca: Te, Betti, Diu, Hannuci :DD
Én: megtisztelő:$ Mesélj magadról! :3
Luca: Barna, hosszú hajam és barna szemem van 162 cm vagyok, szeretem a rapet és kb ennyi xdd
Én: Képet*-*:$:$
Luca: 
Én: Szép:$$ Kibe vagy szerelmes?
Luca: Robi:$
Én: Mi lenne a legrosszabb rémálmod?
Luca: Uuhh az ha valakim meghalna._.
Én: Top 5 népszerűek?
Luca: 1.: Betti 2.: Te 3.: Bubi 4.:Ádi 5.:Hanna
Én: Köszi az interjút xd
Luca: nm xd


Ennyi lenne xdd
Remélem tartalmas volt és Luca kösszönöm:3

By.:Olii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.